linneaelisabet

Skriver öppet & ärligt om mitt liv med ätstörning UNS, depression, och grov undervikt. Kämpar mot välmående och viktuppgång, men vägen mot ett lyckligt liv är långt ifrån enkelt.. Med en blogg som växer otroligt varje dag är jag på väg att visa världen - det är okej att må dåligt - och att prata om det!

hos moster!

Publicerad 2010-06-27 20:16:38 i Resor,

nu sitter jag hos moster i stockholm! vi har vart ungefär ÖVERALLT i hela dalarna, andra dagen bodde vi på vandrarhem och va på världens största midsommarfirande, och åkte häst & vagn fyffaaan vad äckligt det va , jag hatar hästar verkligen! sen åkte vi ut med en typ middagsbåt i 4 timmar eller nått. sen sista natten bodde vi hos bobbys moster, på kvällen gick vi på någon typ karneval eller aa eric saade och några fler uppträdde, det va asbra! :) sen idag gick vi upp tidigt och åkte hem, tog sjuukt lång tid men nu är jag iallafall i stockholm! har precis vart ute och ätit med moster och snackade med hannah som kommer upp imorrn, kommer bli så jävla kul!  nu ska vi sätta oss och se på film, sen ha ansiktsmask och sånt vi alltid gör med moster, hehe.. ha det så bra alla, bilder från dalarna kommer imorrn kanske!

i rättvik!

Publicerad 2010-06-25 11:55:39 i Resor,

hej, snabbt nu! igår drog vi från nyköping, allt var KAUS om jagt ska säga så, vi va nära på att inte komma iväg... tillslut kom vi iväg i världens skruttigaste bil och stanna på alla mackar i hela sverige typ för att hitta en radio. först ville vi till finland men hade missat sista båten så vi fortsatte åka och sen skulle vi till leksand men ångra oss typ och åkte till rättvik. väl framme efter 1000 campingar och vändningar så hitta vi en liten gräsplätt på en camping och sov där, tältet gick sönder så det va liite kaus. typ 5-6 någongång somna vi. vakna av att det va sjuuukt varmt flera gånger. sen blev vi väckta, åkte från campningen och åt mackor ute. sen gick jag och emil iväg själva och letade efeter internet i hela jävla stan, efter några timmar gick vi tillbaka till campningen där vi sovit och det va världens största finaste camping och gratis internet! så nu ska vi bara övertala resten att sova här. nu måste jag kolla lite mer saker, så säger hejdå sålänge! <3

jag & emil, sötnosarna va :D

hej, och hejdå!

Publicerad 2010-06-24 18:18:45 i Allmänt/Vardag,

okej, mitt i allt blev det lite panik här, för ungefär en timme sen ringde mamma och sa att jag , hon & bobby skulle till lexand (?) och att vi skulle åka nu ikväll. så jag fick ta med en kompis, och eftersom jag och hannah ska va hela veckan i sthlm så smsade jag emil på skoj och fråga om han ville, och han ville så nu blir det jag & emil tror jag! så först va jag ju tvungen att åka hem och nu har jag duschat, sen ska jag rekordpacka.. varför är det alltid vår cpfamilj som kommer på saker 2 sekunder innan dom händer? haha spontana är vi iallafall!

Om

Min profilbild

linneaelisabet

Skriver öppet & ärligt om mitt liv med ätstörning UNS, depression och grov undervikt. Kämpar mot välmående och viktuppgång, men vägen mot ett lyckligt liv är långt ifrån enkelt.. Med en blogg som växer otroligt varje dag är jag på väg att visa världen - det är okej att må dåligt - och att prata om det!